If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ALFA 156 s fabri4en gazov injekcion ili 2,4 dizel???
Аз карам 1.8ТС на газ и съм доволен от динамиката и разхода. Другото е, че бензинът е по-комфортен, защото е по-безшумен и по-безпроблемен, защото няма скъпи агрегати, като турбина и нагнетателна помпа. Но както казва и колегата най-важно е състоянието на двете коли. Тази с ГИ едва ли е на малко километри. Обикновено човек не слага скъп ГИ, за да кара 10-15 к км. на година
...казват, че 2,4 JTD бил най-добрия двигател за алфа
Тея, дето го казват това, са мноооо прави
Тоя матор е здрав като релса и прост като наковалня, аз поне не съм чул за силно счупен, запекъл, блокирал и т.н. 2,4 ЖТД
Виж, за бензиновите 16 волта - да
Естествено, има си дребни грижи с дебитомери и някои други електронни компоненти, ма кой съвременен дизел не страда от висококачественото немско производство на Бош%"?!!"?!:/=%"+
...Естествено, има си дребни грижи с дебитомери и някои други електронни компоненти, ма кой съвременен дизел не страда от висококачественото немско производство на Бош%"?!!"?!:/=%"+
Ами единият от тея компоненти струва към 3000 лв, друг механичен компонент - турбината - е 2000 лв мин. Не че се сменят като ремъци и ролки, ама все пак да знае човекът. А че е железен двигателят - железен е, няма спор
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Другото е, че бензинът е по-комфортен, защото е по-безшумен
Ей със туй точно не съм ама хич съгласен
Е да, понякога е стряскащо, като не чуваш двигателя на ниски обороти. Трябва да даваш газ, за да го чуеш или да погледнеш оборотомера дали не е на нула. А пък който сяда за първи път обикновено не може да свикне в началото, щото моторът не се усеща, че работи. При дизелът го няма този проблем.
аз съм за 2,4 мотора..... въпреки че много се съмнявам тая кола да е на хубави километри..... зависи и кви пари е де...! заслужава си да си купиш алфа за да и се наслаждаваш,ако колата е 300-400к километра няма да е същата кола !
Няма място за спор относно двигателити...
Въпроса в случая е, за кой от двата имаш пари...
замисли се ! Защоо дизела винаги държи повече цена ?!
и само че достигнеш до отговора.. !
Другото е, че бензинът е по-комфортен, защото е по-безшумен
Ей със туй точно не съм ама хич съгласен
Е да, понякога е стряскащо, като не чуваш двигателя на ниски обороти. Трябва да даваш газ, за да го чуеш или да погледнеш оборотомера дали не е на нула. А пък който сяда за първи път обикновено не може да свикне в началото, щото моторът не се усеща, че работи. При дизелът го няма този проблем.
Да ама всичко свършва с ниските обороти. Аз съм стар бензинджия както всички знаят но не мога да не призная че при високи скорости дизела е по безшумен просто защото няма обороти. със 2.4 с 180 си на 3300 някъде а с 2.0 тс си поне на 6000 което води до значително повече шумове.
Comment